پیشرفت چشمگیر ایران در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی
نوشته شده توسط : Mohammad Ali SHirdel

ایسکانیوز: رئیس دانشگاه پیام نور گفت: انقلاب اسلامی ایران تحولی شگرف در جامعه ایرانی و به دنبال آن الگوی ارزنده ای برای تمامی جهانیان به ویژه جهان اسلام بود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، رئیس دانشگاه پیام نور در سی و یکمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، خاطر نشان کرد: استعمارگران می خواستند با جنگ تحمیلی و فتنه های مختلف از صدور انقلاب جلوگیری کرده و آن را محدود به مرزهای ایران کنند ولی به لطف خدا این انقلاب منحصر به مرزهای ایران نشد و همه مسلمانان جهان آن را الگو قرار دادند.
وی تصریح کرد: مبارزه با ظلم، ستم، استبداد و استعمارگران پس از انقلاب اسلامی ایران سرلوحه بسیاری از کشورهای اسلامی شد. آنها با افتخار به ظلم ستیزی اسلام و استقلال و آزادی و بندگی خدا ، به مبارزه با استعمارگران پرداختند.
دکتر زیاری به کشور لبنان اشاره کرد و تصریح کرد: این اولین بار بود که مسلمانان لبنان با شهادت طلبی تمامی دولت ها و پشتیبانان اسرائیل را از کشور خود بیرون رانده و اسرائیل را شکست دادند.
وی اضافه کرد: به دنبال این تحولات، حتی اهل تسنن فلسطین گروهی مثل حماس همان سیاست هایی را پیش گرفتند که نهضت اسلامی ایران دنبال کرد و هم اکنون احکام تابع استکبار به دنبال حمایت دولت های ضد حماسند.
دکتر زیاری گفت: این باعث افتخار است که انعکاس ارزش های انقلابی کشور اسلامی ایران به شیعیان دنیا جان تازه ای بخشیده است .
رئیس دانشگاه پیام نور به پیشرفت های کشور بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: کشور ایران در عرصه علم و دانش و امنیت به لطف خدا پیشرفت های قابل توجهی داشته و الگویی برای تمام جهانیان است.
وی به جمعیت 3 میلیون دانشجوی کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور حدود یک میلیون و 50 هزار دانشجو را تحت پوشش دارد و در دولت نهم توانسته در بعد کمی و کیفی تا حد چشمگیری ارتقا یابد ولی هنوز هم ارتقای کیفی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
دکتر زیاری با اشاره به تعداد اساتید دانشگاه ها، پروژه های عمرانی، ساخت و سازها، همت دولت نهم و تلاشی که صورت گرفته، کل کشور را به کارگاهی تشبیه کرد که به سوی تعالی و پیشرفت گام بر می دارد.
وی به تعداد پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: هم اکنون 270 پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور در دست احداث است و این در حالی است که بودجه این دانشگاه نسبت به دیگر ارگان ها چندان قابل توجه نیست.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه درصدد توسعه کیفی و عمق بخشیدن به محتوای دانش است.
دکتر زیاری رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را از نعمتها و دستاوردهای انقلاب دانست و اذعان داشت: دانشگاه پیام نور نیز همگام با آرمان های انقلاب اسلامی در صدد توسعه کیفی و عمق بخشیدن به محتوای دانش و خدمتگزاری به جامعه علمی کشور است./01





:: بازدید از این مطلب : 897
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: